Alla inlägg den 24 september 2020

Av Fester Bestertester - 24 september 2020 21:35

Jag kommer att ge en politiskt korrekt journalist ett finfint flygblad i hans brevlåda. Han fick ett av mig när jag var aktiv i ND och kom springandes mot mig i full karriär och tryckte flygbladet i min hand. Jag har inte glömt, var så säker.


Han är "god" och kämpar för att massinvandring av främlingar ska fortsätta och gärna öka i mängd. Nå, jag håller inte med och gör vad jag kan för att stoppa vansinnet.


Jag har täckt stora delar av staden med flygblad tidigare, nu gör jag punktisnatser. Jag går hem till nyss nämnda TV-kändissvin och en högprofilerad åklagare. Jag har fått nog och mina rasfränder likaså.


Hoppas ni sätter morgonkaffet i halsen, era jämra förrädare. Lykstolpar finns i överflöd.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 24 september 2020 19:52

Narcissisten och zigenaren Zlaffsan Ibracowtiz har testats för covid19 och det blev ett postivit svar. Vad bra! Kanske är det hans enorma näsa som sugit i sig lite väl mycket (smittad) luft, kanske har han fått den via mottagande av analsex.


Vi får hoppas att han dukar under, för att komma till ett dukat bord och tåfjutta in straffar klarar han inte.


Zlaffsan, du kommer snart att vara ett obehagligt minne. Jag tror bestämt jag har en staty att såga ned.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 24 september 2020 19:34

Ja, jag dricker starköl och mår toppen. Toppen, toppen, toppen! Tyvärr betyder det att jag ej vågar/vill ta benso (benzo på engelska) och jag får möta mina demoner endast i skydd av alkoholdimma.


Jag har två ynka öl kvar, när de är uppdruckna får det bli sängen. Jag har inget uppe att göra. Inga kor att mjölka, inga bröd att baka. Barre tomt, tomt, tomt på schemat.


Fritid = dö'tid. Bister, men sant. Jag kanske tar lite Stesolid, men då blir det raka spåret till slafen, vill inte göra bort mig och t ex ringa folk jag aldrig skulle få för mig att prata med om jag inte var rejält påverkad.


Hoppas du som ska vara vaken får en bra kväll. Själv ska jag sova ruset av mig.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards