Alla inlägg den 9 september 2020

Av Fester Bestertester - 9 september 2020 23:36

Jag ska besöka min vän Nils-Erik och hans väldresserade fru för en bit mat. Jag tar med mig lilla frugan, hon förtjänar människomat några dagar i veckan. Efter maten hade Nils-Erik och jag tänkt lyssna på musik, röka cigariller och bläddra i hans omfattande samling av FIB Aktuellt. Notera att vi läser dem endast för de intressanta artiklarna, bilder på nakna kvinnor är inget vi bryr oss om. Vi har ju varsin fru om lusten skulle falla på. Jag vet inte vad som står på menyn, men allt slår frugans vidbrända fiskpinnar. Vi ses, Nils-Erik.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 9 september 2020 22:30

Jag och mina törstiga polare hade en fin sittning i grönområdet på Stortorget. Det regnade periodvis rejält, så vi trängde ihop oss under ett träd. Men det la inte sordin på stämmningen, vi skålade och skrålade som aldrig förr. Hösten är tyvärr snart här och då är det inte lika behagligt att dricka utomhus, men visst går det bara man har lite vilja och är rätt klädd. Jag fick i mig åtta starköl innan jag tackade för mig. Antal snutar vi såg var noll och det var ju för väl. Således ingen i fyllecell.


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards