Alla inlägg den 19 december 2020

Av Fester Bestertester - 19 december 2020 17:27

Ska du fira jul? Du kanske träffar nära och kära och får en trevlig dag, det hoppas jag på. Själv sitter jag ensam, men jag är van, så det bekommer mig inte. Jag ser till att ha lite starkt att dricka, sedan är dagen (julafton) räddad.


Det är mest trams, det där med jul. Fira nån snubbe som föddes i ett stall för tusen år sedan. Jag tar mig en liten fylla och njuter och glömmer allt bibliskt.


Är du som läser detta kvinna får du gärna höra av dig, för galanta damer har jag en svaghet för. Observera att du inte behöver ta kontakt om du har potatisnäsa.


Snart är det julafton och jag rycker på axlarna. Julen är mest för barn och religiösa dårar. Upplysta medborgare som jag ser bortom snömoset och tar oss en hutt istället.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 december 2020 17:05

Jag har så kallade imperativa röster, befallande röster. De kan säga åt mig småsaker som att gå över gatan eller infinna mig på en specifik plats. Det som är riktigt illa är när de säger åt mig att begå vissa handlingar, ibland med våld.


Hitills har jag inte agerat på sådana uppmaningar, men det krävs kraft och mod att stå emot, då de hotar mig med sjukdom eller död om jag inte gör som de säger. Jag vill inte skada någon, inte ens reptilianer.


Är det konstigt att jag ringer akutpsyk när det sätter igång? Jag vill inte skada någon, jag vill inte bryta mot lagen. Jag är en rätt mesig person och har aldrig ens slagit någon på käften. Ett vansinnesdåd vill jag inte begå.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 december 2020 16:22

Jag har lärt känna en kvinna 20 år äldre än mig. Hon har allt som krävs för en god bekantskap: tuttar, rumpa och snippa. Jag frågade henne om jag fick lägga till henne som vän på Faecesbook och det fick jag.


Nu väntar jag bara på att hon ska godkänna min vänförfrågan. Jag har tänkt bjuda ut henne på krogen och så slutar det i hennes säng. Det låter väl som ett troligt scenario?


Jag kan inte välja bort fruntimmer bara för att de lite defekter. Jag nappar på allt som kommer i min väg. Snälla Marie, låt mig krama dig och erbjuda dig min kärlek.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 december 2020 16:07

Jag tyckte inte jag drack så mycket igår, men full blev jag ändå. Vaknade av att syrran ringde och hon blev förvånad att jag var hemma. Tydligen hade jag ringt henne o sagt att jag skulle ringa akutenheten. Det har jag inget minne av.


Sedan ringde kompisen och han skrattade gott åt mitt fylledille. Jag hade sagt samma sak till honom. Nåja, inga poliser kom och bultade på min dörr. Jag vet inte om jag faktiskt ringde, eller om det stannade vid en tanke.


Jag får dra ned på drickandet, det börjar bli som förr = dyngrak fem dagar i veckan. Så kan det gå.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards