Alla inlägg den 12 januari 2021

Av Fester Bestertester - 12 januari 2021 17:43

Nu har herr X gett mig bloggens nya lösenord så jag äntligen kan skriva mina uppskattade texter. Jag vet att berätta att frugan behagat mig med thaimassage, stimulering av könsorgan och gett mig fullt tillträde till alla hennes kroppsöppningar.


Hon är inte så tokig trots allt, glädjeflickand från Bangkok. Laga mat kan hon, men jag upplever det tröttsamt att snärta till henne varje gång hon klantar till sig i köket. Men argbiggor måste tuktas, det ligger i deras gener att vara uppstudsiga och dåraktigt envisa.


Nu ska jag nerr till frugan för en sexig stund. Det är vi båda värda efter en dags städning av huset där jag trakterade dammsugningsmaskinen. Jag är en modern man, jag har inga besvär med att dammsuga. Men visst är det egentligen en fruntimmerssyssla.


"Me so horny. Me love you long time". Så ska det låta, Phain.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 12 januari 2021 17:15

Jag har min första nattpermission. När de börjar komma vet man att man snart blir utskriven. Har legat på avdelningen sedan den 21:e december, det är drygt tre veckor sedan. Det är inget större fel på mig och var det inte heller då jag ringde akutenheten och beklagade mig så att de skickade ambulans på mig.


Jag är tvångsvårdad, mig får de aldrig till att lägga in mig frivilligt. Blev inlagd efter midnatt, så det hann bli den 22:e. Med andra ord måste beslut om fortsatt tvångsvård tas om en vecka.


Jag håller tyst om mina röster och mina allvarliga (hjärtat och levern) sjukdomar. Jag vill bara ut från psyket och ut kommer jag för eller senare. Jag hoppas och tror jag blir en fri man nästa vecka.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards