Alla inlägg den 15 januari 2021

Av Fester Bestertester - 15 januari 2021 16:12

Jag limmar på en över 70-årig dam som går på Mötesplats Helknas. Jag vill att hon blir min, jag struntar i att hon är gammal och skrynklig. Jag törs inte berätta när jag senast hade samlag, då skulle ni skratta/bli förskräckta.


Hon har sagt positiva saker om mig, bland annat att jag är gullig. Sådant sätter fart på min hjärna och mina fantasier. Jag vill ta henne varsamt och ömt.


Blir det Maggan och jag, eller får jag fortsätta nöja mig med fröken höger?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 januari 2021 15:22

Min gode vän och partikamrat (Europeiska arbetarpartiet) Sölve överraskade mig med ett telefonsamtal. Det var mycket givande, vi pratade gamla minnen. Han berättade att hans samling med Lektyr fanns kvar i hans ägo.


Tyvärr är Sölve ensamstående och jag rådde honom att åka till Thailand och köpa sig en fru. Det ska till maximal otur att han får en så oduglig liten fru som jag har. I Thailand är den vite mannen väl sedd och respekterad.


Sölve berättar att hans lokaltidning ibland tar in hans insändare. Föga förvånande då han är en vass skribent som blivit publicerad i flera tidskrifter. Vi beslutade att han, Nils-Erik och jag ska ses här i Motala och ha en riktig helkväll. Sölve får ta med sig sovsäck och kvarta hos mig.


Kanske låter jag honom bli intim med min lilla tokiga fru, det är han väl värd. Vi ses snart, Sölve!


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards