Alla inlägg den 27 januari 2021

Av Fester Bestertester - 27 januari 2021 20:08

Jag har rengjort min nedbajsade toalettstol och mitt grisiga handfat. Nu fattas bara veckoduschen så är jag redo för kvinnligt sällskap. Resten av lägenheten ser ut som Beirut by night, men det ska väl min date strunta i. Detta är mitt hem, passar det inte så ta dina cellulitfula ben och dra.


Jag är ingen van älskogare, men det blir nog bra det här. Av med byxor och pang på clotiris (eller vad det heter), det är modellen.


Tänk om jag får ett russin som flickvän. Jag kan använda henne två, tre år till, sedan säger jag upp bekantskapen med henne. Vill inte krypa på en halvt mumifierad donna, där tar det stopp.


Blir det inget mellan min date och mig rycker jag på axlarna. Jag får fortsätta tillfredsställa mig till Internetporr.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 januari 2021 19:12

Jag har tagit hand om min fru idag. Bland annat lät jag henne använda min vattenklosett, gav henne mat och motionerade henne. Efter en sådan pärs är man värd att få slappna av lite extra.


Jag har inhandlat punsch och öl, gammla hederliga Pripps blå, fem stycken. Medans frugan ligger och drar timmerstockar på sin ypperligt sköna madrass sitter jag i finrummet och dricker och äter gott. Äter, för jag var en sväng förbi konditorn idag.


Jag har fullgjort mina plikter, resten av dagen är vikt åt njutningslystenhet. Skål på er, arma satar!


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards