Alla inlägg den 25 januari 2021

Av Fester Bestertester - 25 januari 2021 20:03

Kanske blir du som mig med fru, det får vi hoppas. Jag varnar dig dock å det grövsta för att ta en vit kvinna som maka. De är uppstudsiga och irriterande. Bättre då med en djungelvilde som sitter vid elementet och värmer sig.


Blir det hon och du tar jag färdtjänsten till storstaden Norrköping för att gratulera dig. En näve Friskies till din fru och en flaska punsch till dig.


Glöm inte att kvinnfolk kan vara ytterst oberäkneliga och vrida runt huvudet på oss män, skapelsens krona. Tukta din brud och se till att få max av henne. Det är snippan man vill åt, oavsett hur man försöker tänka. Kvinnor = andrasortering.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 25 januari 2021 18:44

Nu är det klappat och klart, en annan har skaffat sig fast (sladdrigt) sällskap. Vi har bytt telefonnummer, då är det väl raka vägen in i sängkammaren? Planen är att vi ska ut på krogen i helgen och då ska jag bjuda henne på rikligt att dricka, det kanske får henne på humör för lite hålligång hemma hos mig. Hon är ålderspensionär, men än sen då? Hellre en panscho än en trist handtralla.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 25 januari 2021 00:12

Jag tvingades bort från både arbetsmarknaden och partipolitiken då jag ansågs yverboren. Jag har alltid avskytt sossar och deras marxistiska svans. Jag har alltid tagit kampen och det utan att tveka.


På grund av mitt närapå livslånga regimkritiska arbete är jag satt under bevakning 24 timmar om dygnet. Ett felsteg och jag haffas anklagad för spioneri. Nå, Sverige skulle må bättre med en Putin vid makten än en potatisnäsa som idag.


Jag sätter på en skiva med Skånska Lasse och tar lite punsch. Allt för att lugna nerverna. Alltid redo. Alltid regimkritisk. Hep, hep!


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards