Alla inlägg den 6 mars 2024

Av Fester Bestertester - Onsdag 6 mars 18:31

Idag har det inte blivit så värst mycket gjort. Hade frugan uppe i huset så hon fick fila mina hälar och smörja in mina fötter. Sedan satte hon på bryggaren, ty kaffe är ett måste på morgonen. Tog mi några slurkar punsch sittandes i min favorifåtölj och mådde som en prins. Framåt tretiden kurrade min mage rejält, så jag gick ner i källaren och hämtade upp stolliga lilla frugan. Kassler, påssås soch kokt potatis stod på menyn och jag klatschade henne lätt över baken så där slentrianmässigt som man gör med sin äkta hälft. Jag blev proppmätt, orkade inte äta upp all mat, så jag gav lilla frugan en tallrik med både kassler och potatis. Dock ingen sås, då den främjar fetma och jag vill behålla lilla frun smärt. Ni kopplar jag åter av med lite punsch och spisar Glenn Miller på grammofonen. Livet är allt bra när allt kommer kring.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards