Alla inlägg den 16 mars 2024

Av Fester Bestertester - Lördag 16 mars 18:58

Planen var att gå till Systembolaget idag för inköp av lite starkt, men det sket sig. Vaknade runt klockan ett i förmiddags, men orkade bara inte ta mig ut. Latheten gav mig en ofrivilligt vit dag. Fast inte riktigt, jag hade ju kunnat ringa min kran Goran, men ärligt talat har jag inte så mycket pängar kvar. Hela helgen vit, det blir något att bita i, det. En annan har varit storkonsument av rusdrycker sedan sena tonåren, det är några årtionden sedan. Att helt plötsligt stå utan dryck är därför extremt jobbigt och kan till och med vara farligt, tänker på delirium tremens. Jag hade viss telefonkontakt med glada gänget idag och de satt i Hörslasparken och festade loss. Ack, som jag längtade dit. Nåja, någon gång i veckan räknar jag med att vara tillbaka på banan. Jag fasar för ännu en nykter dag.


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards