Alla inlägg den 23 mars 2024

Av Fester Bestertester - Lördag 23 mars 20:33

Ja, hej på er, slynglar. Är du man med långt hår och tuggummi i käften? Jag trodde väl det. Och är du som läser det här kvinna oftast iklädd mannens attribut jeansbyxor hytter jag med näven åt ditt håll. Själv är jag i toppform efter att ha druckit nästan en hel flaska findricka, punsch av bästa märke. Till det har jag potatisbakelser två till antalet och lika många mazaränger. Jag riktigt rår om mig själv som sig bör när man är skapelsens krona. Lilla frugan har en heldag nere i den mysiga källaren och har fått nytt vatten i sin tillbringare och en rejäl mängd torrfoder. Det blir att telefonera med min gode vän Nils-Erik strax, ska bara skriva klart här inne först. Vi kommer att prata politik och Olof Palme, denna eländiga människa. Nu pockar flaskan på min uppmärksamhet, så jag får lov att sluta här. Adjö.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - Lördag 23 mars 19:44

Jag brukar roa mig med att leka med språket då jag är mycket skicklig på det skrivna och talade ordet. Här kommer några exempel.


Alla barnen hoppade över lerpölen förutom Örjan. Han ligger i sörjan.


Var bor dödgrävaren? I KIsta.


Jag vann inte Wimbledon, men jag fick en buckla i bilen.


Geologen är vidare i Wimbledon. Kvartsfinal.


Ja, det var väl några riktiga höjdare från mina vassa fingrar? Sprid dem gärna, jag har fler på lager.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards