Alla inlägg den 3 februari 2024

Av Fester Bestertester - Lördag 3 feb 17:21

Jag och Bosse Rulltårta ska tilll bästa puben God vän ikväll. Jag har gnetat, jag har sparat och kommer att dyka upp med hela 300 spänn på fickan. Dessutom ska jag bearbeta Bosse så han bjussar på en öl eller två. Det ska bli så kul att träffa gänget igen efter en lååång tid. Muhammed, Fikret, Ismedin, God vän-chilenarna och Wladimir är bara några av stammisarna som jag tror kommer att vara där. Det blir att spela lite på Jack Vegas-maskinerna och se om man inte kan vinna några hundralappar, det vore bra. Snart ska jag göra mig iordning, så ger jag mig iväg. Kalsongerna stuntar jag i att byta, träffar jag en tjej får hon ta mig som jag är, med bromsspår och annat. Jösses vad bra det känns just nu. Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards