Alla inlägg den 22 februari 2024

Av Fester Bestertester - Torsdag 22 feb 18:41

Idag kom min kontaktperson inom psykiatrin hem till mig. Saken är den att sjuksköterskan som gav mig injektionen förra torsdagen tyckte att jag verkade försämrad, så min kp (kontaktperson) ville kolla upp mig. Hon kom någon mellan klockan ett och två och jag var fortfarande sömndrucken. Det blev mest hon som pratade, jag var för trött för att hänga med i allt hon sa. Men det blev det samma gamla tjatet om gruppboende. Vården konspirerar mot mig och vill låsa in mig på ett boende bland sinnesslöa. Jag, ett geni bland efterblivna? Skulle inte tro det, va'? Nu är jag orolig för min livssituation, jag vill inte flytta. Hon är rar, min kp, men lite blåst om hon tror att jag tänker flytta till ett cp-hem. Usch!

MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards