Alla inlägg den 11 februari 2024

Av Fester Bestertester - Söndag 11 feb 20:11

Fikret slängde ut mig från bästa puben God vän tidigare under  dagen. Han gapade på mig och sa att jag betett mig stökigt mot övriga gäster. Det är kanske inte en lögn, men kraftigt överdrivet var det. Jag försökte bara bjuda en donna på ett glas vin och hon visade sig vara en manshatare. Jag reagerade naturligtvis och slängde en näve chilinötter i hennes ansikte. Ett övertramp kanske, men så farligt tycker jag inte att det var. Fikret är ingen man jiddrar med, så jag tog på mig jackan och stormade ut i vredesmod och frustration. Nu när jag varit hemma några timmar och nyktrat till (ja, jag erkänner, jag var full) är jag fortsatt besviken. Jag vill ju inte att Fikret skickar en dödspatrull efter  mig, jag har ju stöttat honom i och med att jag är stammis på hans hak. Om ett par dagar, när känslorna svalnat, kommer jag att gå tillbaka till bästa puben God vän och se om jag blir insläppt eller är portad. Är jag det senare kommer jag att sprida ut min åsikt om total bojkott av syltan. Synd, för hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards