Alla inlägg den 12 februari 2024

Av Fester Bestertester - Måndag 12 feb 19:27

Några från glada gänget hade varit inne på biblioteket, gått in på toaletten och stulit handtvålen. De dök upp i Hörsalsparken hos oss övriga och var själaglada för en billig fylla. Själv körde jag den konventionella metoden för att få ett rus, det stavas öl. Jag kan inte säga att jag avundas killarna som gjorde det, då en förpackning tvål bjöd dem en rejä fylla. Levern kaputt, skulle jag tro. Jag må vara törstig, men jag har mina gränser. Vem vet vad mer för jox annat än alkohol som fanns i tvålen? Med hänsyn till deras anonymitet skriver jag inte ut vad de heter, eller ens vad de kallas. Hade jag haft en tjockare plånbok hade jag köpt dem några öl iställlet, men jag sätter mig och mitt välmående först. Det dröjer nog inte länge innan de tarvar avancerad sjukvård. En sjukvård ni skattebetalare bekostar.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards