Alla inlägg den 13 februari 2024

Av Fester Bestertester - Tisdag 13 feb 21:25

Idag har jag haft killbesök. Vi slog oss ned i min soffa med varsin paraplydrink och tittade på film med killar som gillar. Jag smekte hans ben och blev väldigt upphetsad. Sedan tog vi av oss kläderna och jag fick raka hans håriga bröst, det var vårt förspel. Sedan hamnade vi i mitt sovrum där vi började skojbrottas. På nattduksbordet låg en av minaanalpluggar, vilken jag trädde upp i hans ändtarm utan nåd. Hans gnyende tände mig bara än mer. Vi borttades, vi kopplade grepp på varandra, vi hade det härligt. Efter nån halvtimma låg vi utmattade bredvid varandra och pustade ut. Han gav mig en rejäl match och det bästa var att han inte tog betalt för sina förstklassiga tjänster. Nu har jag hans namn och nummer och bara väntar på att hans bringa åter ska bli hårig och snårig. Tack för allt, sköning.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards