Alla inlägg den 7 februari 2024

Av Fester Bestertester - Onsdag 7 feb 11:50

Jag släpper en bomb som kommer att brisera i ditt ansikte. Saken är den att jag ligger bakom en sginatur till, förutom Herr X. Det är nämligen så att det är jag som är Fester Bestertester. Jag startade denna blogg redan år 2007 efter att ha skrivit på en kompis wordpress-sidor, jag ville ha något eget. Inte visste jag att det skulle bli en sådan succé med denna blogg, men det borde jag ha förstått. En annan är skicklig med det skrivna språket. Ja, nu har bomben exploderat och jag har mer eller mindre outat mig själv. Här är det jag som bestämmer vem som får tillåtelse att skriva. Eftersom jag brukar bli inlagd på psyket rätt ofta blir det inget skrivet då jag ser så illa på telefonen. Dessutom vill jag ha full kontroll på vad som läggs upp, det måste ni förstå. X = Fester. Puh, det var skönt att få lätta sitt hjärta.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - Onsdag 7 feb 11:36

Jaha, då blev det en "sådan" dag igen. En dag när jag inte tar mig för något. Väcktes av boendestödet och var bara nere med lite skräp till soprummet, ett blos på det och sedan adjö. Gick och la mig på sängen och har nyss klivit upp. Tyvärr kände jag av ryggen på vägen upp, så jag vågar inte gå till affären idag. Lika bra det då jag saknar ork att företa mig något. Jag skulle tro att jag lider av så kallade negativa symptom orsakade av min psykiska sjukdom, men det är en klen trötst. Det är bara att skrinlägga denna dag och ta nya tag imorgon. Fast jag har lite i matväg hemma och massor med folköl, så jag behöver inte gå ut imorgon heller, men det hoppasjag att jag gör ändå. Jag blir så less på mig själv.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards