Alla inlägg den 21 februari 2024

Av Fester Bestertester - Onsdag 21 feb 18:49

Idag var jag på gym för första gången någonsin. Gissa om det fanns läckra killar att vila ögonen på. Som tur var hade jag löst sittande byxor på mig, så jag tror inte att någon såg mitt vrålstånd. Den lyftes vikter och det drog i kablar, allt gjort med ungdomlig entusiasm. Kanske vågar jag mig på att närma mig en kille, vilken som helst av hunkarna duger åt mig. Med så mycket muskler sm de har får jag kämpa ordentligt om jag vill vinna en framtida brottningsmatch med nån av dem. Själv tog jag det lugnt med träningen, jag hade ju fullt tupp att kolla in det manliga klientelet. Svällande biceps, fasta bröst och välsvarvade ben, där fanns allt man kunde önska. Styrketräning ska bli min grej.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards