Alla inlägg den 1 februari 2021

Av Fester Bestertester - 1 februari 2021 17:52

Jag är i dåligt skick kroppsligt. Det är hjärtat, blodfetterna, förstadiet till diabetes och lite annat smått och gott. Åker jag på covid-19 är det bara att stänga butiken för gott, då dör jag. Jag känner av obehag i bröstet, främst till vänster om hjärtat och i vänster hand.


Jag tror att jag har kärlkramp och funderar på att ringa vårdcentralen och boka tid för undersökning. Men så ser personalen min journal och då ringer varningsklockorna. Killen har schizofreni, han inbillar sig bara.


Jag vill framhålla att vi med psykosproblematik lever kortare än andra människor och att vi drar på oss sjukdomar till följd av medicinering och dålig kost. Det vore ytterst anmärkningsvärt, ytterst, ytterst, ytterst anmärkningsvärt om jag inte vore sjuk.


Jag får väl lägga mig på sängen och somna in. För gott, alltså. Det är ett jäkla sjå att vara döende.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards