Alla inlägg den 24 februari 2021

Av Fester Bestertester - 24 februari 2021 22:46

Jag är klarvaken och tvekar om det blir någon sömn eller inte inatt. Om jag ens ska göra ett försök att lägga mig. Om inte kan jag vara "I" behjälplig och det är inte fy skam. Uträtta stordåd medans nästan alla ligger och sover.


Jag går ut obeväpnad, men har ett skal ren energi runt mig, vilket skyddar från de flesta attacker. Denna energi kommer till mig från yttre rymden och jag skickar ut den för att bekämpa reptilianer och annat pack.


Sov du lugnt, så tar jag kampen vid frontlinjen. Jag känner mig redo för stordåd, redo för en medalj av knugen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 24 februari 2021 20:03

Här sitter jag i kalsonger och brynja och drar lite i saken. Jag rkänar dagar tills min italienska adonis kommer till mig, men det dröjer flera dagar. Under tiden får jag se mig mätt på Internetporr, sådant finns det gott om.


Kanske går jag till RFSL imorgon och beställer hem en kille. Jag vill gärna ha en match i kroppen innan jag går i clinch med min italienske dejt.


Jag har varit med jag skulle tro 90 % av stadens gaykillar. Nyhetens behag går jag miste om, men visst är det trevligt att brotta ned även en gammal bekant.


Nåväl, jag har bestämt mig: det blir en sväng till RFSL imorgon. En handtralla förslår inte, inte på långa vägar.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 24 februari 2021 19:56

Jag har begått ett brott, vilket håller jag hemligt. Det är andra gången på kort tid jag gjort det, första gången gick bra. Tänk om jag åker fast. Tror inte det blir fängelse, men böter lär det bli, såklart.


Jag kommer att neka till alltihopa, mig får grisen inget ifrån. Döms jag så döms jag mot mitt nekande. Det är inget superallvarligt jag gjort, men likafullt brottsligt.


Åker jag på böter kommer jag inte att sluta. Tvärtom kommer jag att trappa upp min verksamhet för att få in lite pängar.


Bängen och åklagaren kan stoppa upp sina lagar i ändtarmen.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 24 februari 2021 19:23

Jag funderar på att ringa AE, akutenheten. Jag tror jag lider av ångest som satt sig i kroppen och bland annat ger mig känningar från hjärtat. Hoppas det bara är ångest och inget allvarligt. Fast ångest kan vara farligt om man får självmordstankar av den.


Vad kan de hjälpa mig med då, undrar kanske du? Få mig att gå ned i varv och bli en smula lugnare. Inlagd vill jag inte bli, men lite extra benso skulle sitta fint.


Det går ta mig f*n inte att få må bra en hel dag. Jag har kämpat med skräpet i femton år, jag orkar inte mycket längre. Jag vill prata med en förstående skötare med sederande röst. Jag vill prata av mig.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 24 februari 2021 19:16

Jag tycker synd om svarta afrikaner, de har det inte lätt. Tropiskt, hemskt klimat, fullt med farliga djur och insekter och dysfunktionella regimer.


Jag tycker att de ser så snälla ut med sina svarta, små ögon. Näsorna är rätt festliga också och läpparna likaså. De ser ut lite som XXX på två ben.


Tänk om jag föds som afrikan i nästa liv. Då får jag tvätta håret i urin från kor, äta larver till lunch och vifta med macheten resten av tiden.


Jag betalar gladeligen en summa för att de ska få det så bra som möjligt i sina hemländer. Afrikaner bör ej ryckas från djungeln och sättas i betongklossar till hus i kalla nord.


Lättjefulla afrikaner trifvas bäst i sina hemländer.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 24 februari 2021 18:54

Jag sitter bara och slöar vid datorn och spelar musik. "Fly on the wall" med AC/DC blev det först och nu snurrar "Sabbath, bloody sabbath" med Black Sabbath i spelaren. Jag gillar punk, men favoritgenren är ändå hårdrock.


Jag är ingen utspökad hårdrockare, jag är kortklippt och går i vanliga kläder. De ser rätt roliga ut de där "metal-headsen" med sina skinnjackor och nitar. Fast visst har jag några bandtröjor, men det får räcka.


Vad ska jag välja som nästa siva? Kanske "Possessed" med Venom.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards