Alla inlägg den 20 februari 2021

Av Fester Bestertester - 20 februari 2021 22:48

Kärringen jag var på café med ringde mig och tackade för en trevlig stund. Jag skickade ett tack tillbaks och höll med om att det var trevligt. Men det hade varit ännu trevligare om vi hamnat nakna i mitt sovrum.


Det enda jag vill är att få tillgång till hennes tuttar och snippa. En riktig karl håller inte på med trams om kärlek och gulligull. Han (jag) vill bara en sak: penetrera. Jag bjuder ut henne i veckan som kommer och blir det inget könsumgänge efter det söker jag mig en annan flamma.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 20 februari 2021 18:02

Jag stämde träff med en kvinna, vi kan kalla henne Kristina, nära puben God vän. Hon hade tjatat om plankstek i veckan, men nu var hon mätt efter frukosten. Så vi tog bussen ned till stan (jag tjuvåkte) och gick in på Lindahls, ett café.


Väl där bjöd jag henne på kaffe och macka. Hon åt inte upp sin macka, hon lämnade en bit till fåglarna, som hon sa. Sedan frågade jag om hon skulle med till en närliggande pub, men jag fick nobben.


Hon var dock inte främmande för att gå ut nu i veckan, får väl hoppas på det då. Jag tänkte få henne lullig och medgörlig och ta hem henne till mig. Jag är en snuskgubbe, jag fick sexuella fantasier.


Dejt ett är avklarad, nu väntar jag på att nästa vecka ska komma så jag kan bjuda ut henne på krogen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards