Alla inlägg den 7 februari 2021

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 23:30

Jag önskar hitta mig en kvinna. En kvinna att älska och bli älskad av, men hur gör man? Krogen om kvällarna har jag lagt ned, jag är för gammal för sådant. Jag går till en mötesplats och där finns en kärring som visat visst intresse för mig (vi har bytt telefonnummer), men där finns ingen kärlek mellan oss, bara drift.


Jag vill ha en kvinna 20 år yngre än jag och med fast och fin kropp. Drömma måste man få göra, tycker jag. Jag får väl ge krogen en chans och se om jag kan få någon fining på kroken. Ett engångsligg är inte helt fel, men jag vill ha ett stadigt förhållande.


Man kanske skulle göra som Sune och köpa sig en lite thailändska. Jag vet inte.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 21:48

Det får bli ett slut på mitt porrsurfande. I början eggas jag, men snart nog får jag nog och stänger av. Det är samma saker om och om igen. Jag känner mig smutsig av att sitta och dra i organet. Jag har tittat på spermasprut, lesbisk sex och mycket annat, men det ger mig inget längre. Jag höll mig ifrån porrsurfandet i flera år, jag kan göra det igen. Sedan kan man få virus på datorn också, men det har jag väl redan. Jag säger nej till porr. För tillfället.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 21:21

Jag väckte lilla frugan och drog upp henne från sin underbart sköna madrass. Klockan var sex på morgonen och jag var frukostsugen. Hon fick ta på sig trosor och t-tröja och följa med upp i köket. Väl där bryggde hon kaffe åt mig och gjorde goda prickig korv-mackor.


Hon skötte sig utmärkt så till den milda grad att hon fick en stunds motion på gräsmattan. "Me feet are cold" gnällde hon, men jag tycker inte om gnäll, så jag lät henne gå runt, runt på tomten.


Sedan fick jag en äkta thaimassage, det gjorde bara ont en gång och då fick hon en dask på låret. Vad duktiga de är, de där hetärerna från Bangkok. Efter det var det min tur att massera henne och som jag gjode det. Jag ägnade stor tid åt hennes kussimurra. Jag tror bestämt den måste trimmas, det var fasligt vad hår hon hade där.


Nu är frugan undanplockad och jag har dukat fram punsch och kex med fyllning. En man måste få belöna sig efter en heldag ägnad åt lilla frun.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 18:36

Det blev ett samtal till psykakuten, ett rätt kort samtal. Jag frågade efter med Stesolid, men det blev nobben. Sedan frågade jag om Olanzapin och det kunde jag visst få, men ärligt talat har jag ingen lust att trippa (is och snö) hela vägen till sjukhuset.


Jag kommer att gå emot vad personalen sa till mig och ta lite mer Stesolid än jag får. Hitills har jag bara fått i mig tio milligram, men jag har rätt många sparade. Stesolid och folköl får det bli idag.


Jag har en liten dipp i måendet, men vill inte bli inlagd igen, vilket jag sa till personen jag talade med. Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska gå dit efter Olanzapin eller inte. Får jag några öl till i mig kanske jag traskar upp till sjukan. Vi får se.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 17:58

Idag har du varit hos Gud i fem år.


"Do not stand at my grave and weep, I am not there, I do not sleep,
I am a thousand winds that blow, I am the diamond glint on snow,
I am the sunlight on ripened grain, I am the gentle autumn rain,
When you wake in the morning hush, I am the swift, uplifting rush,
Of quiet birds in circling flight, I am the soft starlight at night."


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 16:51

Jag har åter fått problem med pengarna. Jag var med Bosse Rulltårta på puben och tog några öl och efter ett tag när jag skulle handla stod det att uttag ej medgavs. Jag återvände tomhänt till vårt bord med sänkt blick.


Bosse blev besviken och naturligtvis blev jag det med. Bosse slantade upp, men mer än en öl bjöd han inte på. Jäkla kapitalist!


Jag ber er än en gång om ett litet bidrag, ingen summa är för liten. Ett par öl om dagen vill jag få ihop till. Tack ska ni ha, mina polare.


MVH/Ronny


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards