Alla inlägg den 14 februari 2021

Av Fester Bestertester - 14 februari 2021 22:32

Nu är jag utvilad efter några timmar på sängen. Jag kommer att gå ut och patrullera stadens gator i jakt på reptilianer. En sådan besegrar man inte i första taget, men jag har strålar jag kan skicka på dem. Ren energi som förintar det som står i vägen.


Uppskattningsvis 200 reptilianer bor i Norrköping och har tagit mänsklig skepnad, men jag kan nosa mig fram till ohyra, vilket reptilianerna är. De onda makterna må darra eller osäkra strålpistolerna, jag kommer att göra mitt jobb.


Sov sött, medborgare, så tar jag kampen. Inga reptilianer på mina gator!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 februari 2021 21:22

Kompisen och jag gick runt klockan två till den ökända puben God vän. Jag tog en pizza och kompisen en gyrostallrik. Vi fick i oss sju eller åtta små starköl innan mina pengar var slut. Vi hade det mycket trevligt förutom att jag fick paranoia.


Jag sitter då och skakar med ena benet och känner mig illa till mods. Kan man inte få uppleva en hel dag utan besvär? Kompisen drog historier om hur han hade sex med thailändskor och filippinskor och det lättade upp stämningen.


Jag la ut åt oss båda och klaset gick på drygt 800 kronor. Tanken är att vi ska göra om 'et på tisdag. Då har jag en läkartid, men det är klockan elva på förmiddagen, så visst hinner vi till God vän för lite festande.


Ett tack till Fikret i baren för gratis jordnötter. Oss tjänar du pengar på i det långa (och korta) loppet.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards