Alla inlägg den 3 februari 2021

Av Fester Bestertester - 3 februari 2021 23:06

Idag var jag ute på burkletning igen. Det gick sådår, hittade tio burkar. Snart har jag dock samlat nog för att köpa mig en öl på puben. Snåle Bosse Rulltårta får man ju aldrig låna pengar av. Han badar i mynt och sedlar och jag hankar mig fram på försörjningsstöd. Nåja, det blir en vända till på morgonen, kanske hittar jag tio till. Många bäckar små gör en stor å.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 3 februari 2021 21:11

Min psykossjukdom spökar och ställer till det för mig. Har legat på sängen nästan hela dagen och väl uppe är det lika illa som när jag gick och la mig igår. Jag ska strax ta mina kvällsmediciner och lägga mig igen. Sitter jag uppe blir det grubbel och frammaning av symptom, bättre att sova. Inte tycker jag att jag förbättras med åren som visst ska vara vanligt. Jag är ständigt på botten känns det som. Hoppas du mår bättre än jag gör, kära läsare.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards