Alla inlägg den 22 februari 2021

Av Fester Bestertester - 22 februari 2021 19:19

Jag hade en flyktigt bekant hemma och jag tog några grepp på honom så fort han fått av sig ytterkläderna. Fick ned honom i parterre direkt. Jag visade ingen nåd. Jag hade honom i strypgrepp samt att jag med den fria armen och handen knäppte upp hans byxor. Däri fanns en stålhård lem, fattas bara efter den rundsmörjning han fått av mig.


Vi brottades och knuffades hela vägen in till sovrummet och väl där tvingade jag honom att ställa sig på alla fyra. Hans inbjudande ringmuskel bönade om att bli uppborrad och så blev det.


Nu tar jag igen mig efter en hård, men rättvis, kamp. Jag nådde klimax med hjälp av min väns tjocktarm och han fick mig att nå klimax efter att ha tagit min lem i sin mun.


Jag behöver dagliga matcher för att må bra. Idag fick jag vad jag tålde och lite till. Kanske bokar jag samma kille nästa vecka, kanske väntar en för mig ny adonis runt hörnet. Homosex är inget spex.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards