Alla inlägg den 23 oktober 2020

Av Fester Bestertester - 23 oktober 2020 21:59

Jag har slutat ta Nozinan. I samma påse finns en Lergigan och en Stesolid. De påsarna blir liggande. Det händer ofta att jag bara tar tio milligram Stesolid, så jag har massor sparat. Kan bli riktigt zoinkad ikväll om jag skulle vilja.


Säg att jag drar i mig 50 mg Stess, det borde jag känna av. Jag vill bara komma till ro och det gör jag inte på de få och svaga ångestdämpande jag har. Jag måste överdosera för att få önskad effekt.


Lergigan... Vem fasen får effekt av den? Samma med Theralen, pajar bara smaklökarna ett par timmar, det är allt.


Jag vill ha Xanor och fentanylplåster, där snackar vi riktiga grejer. Ska det vara så jämra svårt att få utskrivet?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 23 oktober 2020 17:56

Jag sitter och har det tråkigt. Då tänker jag att ett samtal till akutenheten, AE vore precis vad jag behöver. Jag svor häromdagen att inte ringa dem igen, men det var då och nu är nu.


Det vore ju helfestligt om de skickar snuten på mig precis som för tre veckor (?) sedan. Jag får ta det lugnt med sjukdomssnacket och istället prata sport, film och musik. Det har de tid med däruppe på sjukan.


De på AE känns som mina kompisar, klart jag vill snacka lite med dem. Fredag och inget att göra, då lyfter jag luren.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 23 oktober 2020 17:51

"Anders", mannen som dricker öl varje dag, ringde mig förut och som han pratade. Det var Pripps blå hit och Åbro dit. Han inte bara dricker öl, han snackar öl. Han är en festlig prick, social och trevlig, så det är bara roligt när han ringer. Tänk att snacka om öl i över en timma.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards