Alla inlägg den 4 oktober 2020

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2020 22:04

Stoffe, jag tror landet skulle må bra av att vi slog våra påsar ihop. Du kan ju det här med datorer och jag hade tänkt att du skulle bygga/fixa/ordna (eller vad det nu heter) ett forum. Du får inte en krona i betalning, det ska du ha klart för dig. Men, okej, jag kan pröjsa avgiften för webbhotell i alla fall första året.


Sidan ska heta "Politikprat", förkortat PP. Vi tillåter alla att komma till tals. Och inget bannande från din sida bara för att du känner för att utöva "makt".


Med dina och mina lingvistiska färdigheter kan vi komma långt. Du är ju mannen som "skriver så burleska och kränkande texter som möjligt" enligt en motståndare.


Känner du inte för att provocera längre? Det gör jag. "PP" kan bli verklighet, men bara med din hjälp.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2020 21:51

Visst är det trevligt med sex oavsett partner, men jag är nu sugen på lammkött. Jag önskar komma i kontakt med en yngre adonis med oskulden i baken intakt. Vi tar det lugnt och fint, softar i min soffa och tar varsin drink.


Jag kommer att ta lite grepp på dig och kanske belönar du mig med oralsex. Sedan går vi in i sovrummet och då ska jag visa dig hur riktiga karlar tar hand om andra karlar. Jag är mycket erfaren och vill du slippa mina "Karelin-grepp" har vi ett kodord, så låter jag dig vara ifred och hämta andan.


Jag vill helst att du är hårig, så jag växelvis kan onanera och raka din kropp. Könshår har alla könsmogna och visst kan det räcka med att raka underlivet, men en hårig bringa tackar jag inte nej till.


Är du sugen på förbjuden frukt är jag mannen du ska vända dig till. Skicka ett PM om du är intresserad, jag sitter här med vrålstånd.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2020 20:35

Norrköpings invånare kan sova tryggt, i natt är stadens enda nattmann åter på språng. Jag kommer att patrullera innerstaden och hålla den ren från fientliga agenter från organisationen "O".


Jag tar med mig ett metallföremål som duger att smocka till fiender med, tror inte det klassas som olaga vapeninnehav eller ens brott mot knivlagen om bängen skulle få för sig att stoppa mig.


Jag kommer att koncentrera mig på Generalsgatan, där har reptilianer nyligen setts till. Tror de brukar landa i en närliggande park och välla ut på jordiskt territorium olovandes. Jag kanske kan slå mig fram och fixa en prima buckla i deras farkost. Ett "nålstick", men bättre än inget.


Sov så sött, så fixar jag, stadens främsta frontsoldat, biffen. Kanske överlever jag inte natten, men det är ett pris jag är beredd att betala. Klaatu barada nikto!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2020 18:55

Jag har numera en mobil telefon. En apparat som sitter på laddning och är redo att telefonera med när jag känner för det. Jag kan prata i badrummet, jag kan prata i hallen. Endast fantasin sätter gränser.


Frugan har fått använda den att ringa sin familj i deras klibbiga helvetesland och det ska jag banne mig ha en medalj för. Men hon vill överanvända den, ringa flera gånger i veckan, men det tillåter inte min plånbok.


Det är mest för att kunna hålla kontakten med Nils-Erik jag har min mobila telefon. Men att som ungdomen köpa en mobiltelefon är helt vansinnigt. Hålls och sladdra när man är ute och går, vad är det för vits med det?


Jag förbereder mig för samtal med att ta ett bloss på cigarillen och en skvätt punsch, sedan är jag redo för samtal. Dock tycker jag inte om funktionen att man kan bli uppringd, jag vill inte bli störd när jag spisar jazz eller äter en bakelse.


Jag är mannen som hänger med i svängarna, som till viss del tar del av vad det moderna samhället har att erbjuda. Jag kan gå omkring och telefonera, vad kommer härnäst? En teleporteringsmaskin? Bra det, då slipper jag krångla med färdtjänst.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2020 17:56

Det har varit och är fotboll på schemat. Äckliga AIK vann sin match mot fiffel- och båg-gänget Östersund. Mitt IFK Norrköping spelar just nu mot Sirius och den täflingen är oavgjord än så länge. Heja Jan Hellström, heja Jan Svensson, heja Patrik Andersson. Högt i det blå med IFK (lyssna på den på Youtube).


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2020 15:42

Jag sitter i kalsonger och t-tröja och funderar över tillvaron. Jag var så glad att jag fick åka hem från akutenheten igår, så jag gick in i en mataffär och köpte två sexpack öl. Drack inte så många igår, för jag var trött efter mitt lilla äventyr.


Nu har jag kanske åtta burkar kvar och de plus cigg måste jag ha för att stabilisera mitt mående, lugna nerverna. Fasen, att bli hämtad av snut o ambulanspersonal en fredagkväll är inte bra. Jag är väl den stora snackisen bland mina grannar.


Jag sitter hemma och glor, det innebär att tankarna börjar mala och jag tappar fotfästet. Fantasi blir verklighet och jag kan inte skilja på de två. Är jag samtidigt berusad kan det bli en cocktail som slutar på PIVA (intensivvården).


Jag ska fylla magen med folköl och läsk, jag vill njuta maximalt efter en jobbig fredag och lördag. Något behöver jag för att lugna mina klena nerver.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards