Alla inlägg den 6 oktober 2020

Av Fester Bestertester - 6 oktober 2020 20:54

Jag har en vän på Faecesbook som är svårt utvecklingsstörd. Ful, dubbelhaka och födelsemärken i fejjan. Han är mannen som endast en mamma kan älska. Han tillför inte samhället någonting, han belastar det bara.


Han har konstigt nog tagit bilkörkort (automatlåda) och det är väl det enda han åstakommit. Jag tycker synd om honom och önskar av barmhärtighet livet ur honom.


Gode Gud, låt M*** somna in och befria de levande från att plågas av hans närvaro. Ett ceritifikat på att man är livsduglig borde krävas, får man inget sådant är det marsch pannkaka till gaskammaren.


Tänk vad resurser och pängar vi kan spara om vi fixade bort alla sinnesslöa. Cyklon-B for the win!

 

MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 6 oktober 2020 18:41

Hej, alla mina vänner. Jag har tyvärr gjort slut på alla mina pengar. Har bokstavligen levt på vatten och bröd de senaste dagarna. Jag la mina sista pengar på krogen Titans. Jag bjöd hon Jeanette på ett par cider (bortkastat), så nu gapar plånboken tom.


Jag ska imorgon ned till socialen och försöka få loss lite stålar. Får jag det köper jag ett paket pasta, en ring falukorv och öl och cigg för resten. Livet som arbetslös är inte fett, det kan jag lova er.


För övrigt anser jag att God vän bör förstöras.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 6 oktober 2020 18:32

Finns det ingen sköning som kan tänka sig att komma hem till mig? Min portkod är 8953, så det är bara att komma förbi. Jag vill gå en match mot dig och sedan ligga utmattad vid din sida. Krav på renlighet finnes ej, jag duschar gärna av dig innan matchen. Dra av dig kalsongerna och kom hit på momangen!


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 6 oktober 2020 18:10

Jag lyssnar på hårdrock, heavy metal, och jag är nästan lika långhårig som man "ska" vara som metal-head. Just nu snurrar Black Sabbath's första i skivspelaren, innan det var det "Painkiller" med Judas Priest. Saken är den att jag börjat dricka några starköl (köpte åtta stycken) och då vill jag liva upp det ytterligare med bra musik. Rock on!


MVH/Fester Bestertester

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards