Alla inlägg den 8 oktober 2020

Av Fester Bestertester - 8 oktober 2020 23:10

De glada grabbarna i nordlandet Norge åkte på stryk när de täflade mot Serbien. Balkanlaget vann efter två mål av Umbaumba och Abdullah. Nedrans! Gutterne med Mustafa och Abdullah i spetsen fick sig en redig käftsmäll med andra ord. Det såg mörkt ut på både planen och TV-utsändningen. Äh, jag som har tyska rötter håller på just Tyskland och hoppas att deras Abrakowitz, Suleyman och Abdullah visar som bestämmer. Fotboll for the win!


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 8 oktober 2020 22:04

Norge möter Serbien i en täfling i fotboll. Laget med Muhammed, Ivanovic, Kwamene och Friday Bekele i spetsen biter ifrån sig rätt bra. Härligt att se dessa norska gutter ränna runt på pla'n och visa vad nordmän går för. Jag tror på ett noll-seger för Norge, där Massoud gör segermålet. Heja Norge!


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 8 oktober 2020 18:50

Sverige möter Sovjet i en fotbollsmatch och jag tittar inte. Såg på datorn att Sverige leder med ett noll, men jag bara rycker på axlarna. Svensk fotboll är så dålig och de där Sema, Darkovic, Abdullah, Isak och allt vad de heter kan vinna, spela oavgjort eller förlora. Jag bryr mig inte.


Det var bättre på Georg Jojje Ericsons tid. Spelare som Ronnie Hellström, Ralf Edström och Björn Nordqvist gillade man och följde noga. Landskamper var speciella tillfällen och i alla fall jag slukade all fotboll som kom i min väg.


Jag tippar uddamålsförlust för Sverige och kväver en gäspning.


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 8 oktober 2020 00:05

Nu är det natt och jag ligger i startgroparna för att gå ut och göra organisationen "I:s" grovgöra. Jag har sovit lite under dagen, så visst kommer jag att vara vaken hela natten. En av mina röster säger att det är i Eneby det händer saker i natt. Då väntar en rejäl promenad, då det ligger långt från min bostad.


Jag är redo att använda mina krafter där jag blir tillsagd, till och med att ge en reptilian en rejäl smocka fixar jag. Jag är lite av en supermänniska och gör mitt för att göra planeten en bättre plats att leva på. Men framför allt hålla den ren från reptilianer.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards