Alla inlägg den 1 oktober 2020

Av Fester Bestertester - 1 oktober 2020 20:55

Jag blev svårt berusad, fick den "briljanta" idén att öppna en flaska punsch som tillägg till starkölen jag druckit. La mig på sängen och vaknade med ett ryck och klockan visade halv nio. Det betyder att jag sovit en hel natt (och en halv kväll) under påverkan av ett redigt rus.


Det är nu morgon, men känns som kväll. Tur att jag inga förpliktelser har, så jag kan ligga kvar i sängen några timmar till. Det sägs att tiden går fortare ju äldre man blir, men detta var sanslöst snabbt marscherat av fader tid, Chronos.


MVH/Vän av ordning

 

Öl

Av Fester Bestertester - 1 oktober 2020 16:50

Jag gör som raggarsluskarna, jag dricker öl. Jag köpte mig fyra starköl och har haft dem på kylning i några timmar. Jag dricker mest punsch och ibland lite konjak, men fick ett infall och köpte starköl.


Jag har precis öppnat den första och den smakar förträffligt. Jag blir inte jättefull på fyra öl, men det är salongsberusningen jag vill åt. När jag är klar med ölen tror jag att jag går ned till lilla frugan, jag känner hur min lust väckts.


Man kanske skulle göra som den långhåriga ungdomen och köpa öl fler gånger. Jag är då rakt ingen alkoholist, jag dricker för att få njuta lite extra.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 1 oktober 2020 16:36

Tjena! Jag var på RFSL tidigare och började samtala med en man (vi kan kalla honom Gunnar) och han var hur trevlig som helst. Vi har stött på varandra tidigare, men idag klickade det mellan oss.


Vi gick hem till mig och tog av oss kläderna redan i hallen. Sedan satt vi i min soffa och kelade, plus att jag tog lite grepp på honom. Naturligtvis hamnade vi i säng och det var storartat. Gunnar är i min ålder och mycket erfaren vad gäller killsex.


Sedan tog vi en gemensam dusch och jag tvättade honom grundligt och han mig grundligt. Nu har han gått och jag sitter och pustar ut. Jag bjuder gärna hem Gunnar igen, vi hade det jätteskönt.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards