Alla inlägg den 24 oktober 2020

Av Fester Bestertester - 24 oktober 2020 21:31

Jag har lyckats hålla mig inne om nätterna, inga vandringar, inte ens ned på gården. Har mina röster som hotar och befaller, men jag lyder dem inte. Att höra röster är såklart jobbigt, men går att uthärda. Men inte roligt att jämt höra nedlåtande kommentarer, att man inget duger till och bör ta livet av sig. Med hjälp av främst Clozapine håller jag dem på mattan. De finns där, men tar inte över helt och hållet.


Jag är ju stora killen och behöver ingen hjälp. Med andra ord blir det inget samtal till AE ikväll. Hoppas jag. Men måendet kan snabbt försämras, det vet jag av egen erfarenhet. Just nu är det lugna puckar, jag sitter och dricker några folköl.


Jag dagdrömmer om åtta timmars nattsömn, det vore något, det. Inget vandrande, bara ligga i sängen och mysa.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 24 oktober 2020 19:29

Ölmannen ringde och frestade mig, han satt och drack öl. Elefantöl, av vilka han hade sex stycken. Själv sitter jag och sörplar 2,8:or och det går knappt att jämföra med starköl. Smaken är på ett ungefär den rätta, men något rus blir det inte.


Det ska bli kul att ta en heldag med honom. Först handla på Systembolaget, sedan gå på lokal och äta och dricka. Bäst att handla öl på bolaget när man är nykter, så man inte blir nekad att handla.


Sedan sitter vi på hans rum på boendet han bor på och dricka tills personalen slänger ut mig. Det ser jag fram emot. Hoppas du får en skön fylla ikväll, Ölmannen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards