Alla inlägg den 5 juni 2021

Av Fester Bestertester - 5 juni 2021 21:47

Tyvärr bli det ingen God vän, den bästa krogen, för mig idag. Jag har inga pängar, jag har redan blåst mitt försörjningsstöd på mat och cigaretter. Jag ringde Bosse Rulltårta och bad om ett mindre lån, men han sa osympatiskt nog nej till det. Jäkla Moderatfasoner! Jag vill kunna ta mig några öl då det är lördag, men min snåla kompis förvägrar mig det. Jag får dricka kranvatten, så försöker jag på nytt nästa helg. Ingen som har lust att bidra med en hundring eller två?


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 5 juni 2021 15:11

Jag undrar när min nyvunna vän ska ringa mig. Han ringde förut, men då var jag på väg till affären, så det blev ett kort samtal. Han brukar prata ekonomi och öl med mig och jag finner ämnena intressanta. Jag är ju själv före detta alkoholist. Han skroderar hej vilt och har verkligen svada. Men jag uppskattar hans samtal då jag sitter mycket ensam. Ska du inte ta och ringa snart, kompis?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 5 juni 2021 15:05

Moderaterna yrar om att de vill minska lite på invandringen. Partiet har tappat röster till Sverigedemokraterna och vill med detta utspel vinna tillbaka dem. Invandring är ju enbart positivt och förhindrar bland annat inavel hos "svenskar", den måste vara fortsatt hög. Eller? Jag tror minsann det är dags att brunsmeta Moderaterna, detta eländiga parti med en vindflöjel till partiledare.


MVH/Werner von Oben

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards