Alla inlägg den 28 juni 2021

Av Fester Bestertester - 28 juni 2021 16:30

Jag har gjort fruktlösa försök att få kontakt med psykiatrin, då jag är på jakt efter mer benso. Att det ska vara så svårt att få det man vill ha, mer bensodiazepiner. Jag testade att ringa min kontaktperson, inget svar. Jag testade att ringa till Spiranmottagningen, ej telefontid så dags. Jag ringde ett tredje nummer, men blev bara kopplad till mottagningen igen. Då återstår bara akutenheten. Jag vill ha mer benso. Vill ha, vill ha, vill ha!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 28 juni 2021 16:09

Jag har på mig en Venomtröja och lyssnar på Bathory. En bra mix, en satanisk mix. Jag är ju djävulsdyrkare i botten och har så varit hela mitt vuxna liv. Jag kräver personlig njutning och jag är mer värd än alla andra på planeten. Voila, satansim. Jag är egocentrisk och njuter av det. Dessutom vältrar jag mig i andras olycka. Tiita närmare på satanismen, den kanske är något för dig.


MVH/Broder Svart

Av Fester Bestertester - 28 juni 2021 13:04

Caféet på mötsplatsen var stängt på grund av sjukdom. Därmed var vi besökare hänvisade till övriga loklaler. Det var utråkigt att bara sitta och glo, så efter cirka en halvtima gick jag hem. Jag går dit för kaffets skull och för att skratta åt övriga deltagare. Men inte ens tanken på att driva med de förståndshandikappade lockade idag. Hoppas caféet har öppet imorgon.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 28 juni 2021 00:36

Jag sitter pigg som en mört vid datorn. Egentligen ska man sova så här dags, men inte jag. Kanske blir det en vaknatt igen, kanske kommre jag till sängs. Jag har tre 2,8:or att dricka och en 1,5-liters läsk i kylskåpet. Jag ska försöka få tag i min kontaktperson inom psykiatrin imorgon och fråga vad som hände med min doshöjning av Stesolid. Kommer att börja ringa vid åtta på morgonen och hoppas jag får tag på denne. Nåja, det är flera timmar dit, jag tar en maratonsittning vid datorn först. Vill inte lägga mig på sängen om jag ändå inte kan sova.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards