Alla inlägg den 20 juni 2021

Av Fester Bestertester - 20 juni 2021 16:18

Hur kan det komma sig att Sverige är närst värsta land i världen när det kommer till antalet våldtäkter? Hur kommer det sig att gängvåldtäkter var ett nästan okänt begrepp fram till på 90-talet? Hur kommer det sig att skjutningar är vardagsmat i landet?


Det är dags att starta ett återvandringsverk och vill inte klienterna åka hem flyger vi dem ur landet med sikte på Sahara. Jag vill ha ett svenskt Sverige, inget multikulturellt helvete. Jag vill ha mitt gamla Sverige åter.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 20 juni 2021 15:34

Det har blivit att se några fotbollsmatcher i det världsmästerskap som just nu spelas. Sverige har ännu inte förlorat, men tydligen möter man ett Polen med allt att spela för i nästa match, så då blir det väl stryk. Något som stör mig mer än dåligt spel är hur långhåriga alla spelare är. De ser ut som mods hela bunten. Sedan lyssnar de väl på dunka-dunka i omklädningsrummet. Tacka vet jag en kortklippt yngling med smak för Hilmer Borgeling. OBS! Inget homosexuellt från min sida. Klcokan sex i afton är det två matcher, de går samtidigt och tack vare den förträffliga uppfinningen fjärrkontrollen kan jag växla mellan matcherna utan att lämna favoritfåtöljen. Sassa brassa mandelmassa!


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 20 juni 2021 15:06

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det blir mest att ligga på sängen och stirra i taket. Känner mig helt ur slag och jag tänker att det är på grund av värmen och sorgen efter min döda vän. Målet är att skriva en rykande het text om dagen, men det är mig övermäktigt i dagsläget. Nu blir det sängen i nästan tre timmar, sedan ska jag upp och se på fotboll på TV. That's it!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards