Alla inlägg den 29 juni 2021

Av Fester Bestertester - 29 juni 2021 15:00

Spiranmottagningen svarar bara i telefonen mellan åtta till tio på morgonen och så dags sover jag. Min kp:s telefon har telefonsvarare inkopplad, eller vad det heter. Jag vill ha mer benso och det på momangen. Men jag har gammal Stesolid på köksbordet att ta av, får väl nalla lite av dem då. Att det ska vara så förbaskat svårt att få det man vill ha.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 juni 2021 14:38

Om några timmar drabbar England och Tyskland samman i en fotbollstäfling i fotbolls-VM. Matchen spelas orättvist nog på Wembley, men jag tror på mitt Tyskland. Jag tippar på seger med två ett för dem och att de får möta Sverige i kvartsfinalen. Dagen till ära har jag satt på mig den tyska matchtröjan och bär den med stolthet. Fotboll är världens bästa sport!


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 29 juni 2021 01:49

Natten är här och jag sitter vaken. Jag lyssnar på Deep Purple och försöker hålla hjärnan lugn. Jag vill inte att mina ovänner Ville och Valle ska börja prata med mig, därför försöker jag distrahera mig med bra musik. Men som vanligt är jag beredd att kasta mig ut om jag skulle få en order, då stormar jag mot mitt mål som en furie. Det känns rätt trivsamt att dricka folköl och lyssna på musik då jag bara har en sak att göra senare idag: ta mitt blodprov. Ingen brådska med sömnen alltså. "I", ni kan lita på mig. Jag är redo.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards