Alla inlägg den 27 juni 2021

Av Fester Bestertester - 27 juni 2021 23:45

Jag lyfte luren och ringde min gode vän Nils-Erik. Vi pratade om regeringskrisen och hur EAP ska kunna komma in i riksdagen. Vi pratade även musik och hur eländig den moderna dunka-, dunkamusiken är som dominerar i radion.


Nils-Erik bjöd in mig och lilla frugan hem till sig imorgon och jag tackade jag utan tvekan. Hans fru ska servera stek och potatis, det blir något att bita i för min lilla fru på mer än ett sätt. Hon ska vara med vid tillagningen av maten och min förhoppning är att hon lär sig ett och annat.


Jag tar med mig en flaska punsch till värdparet. Dock gillar inte Nils-Erik när hans fru dricker, så hon får nöja sig med att avsmaka lite, lite punsch. Min tokiga lilla fru kanske också får en svälj, det är kul att se henne berusad.


Nu gör jag natt så jag är pigg och utvilad imorgon. Vi ses, kamrat.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards