Alla inlägg den 12 december 2021

Av Fester Bestertester - 12 december 2021 18:14

National Reconnaissance Office (NRO) har steppat upp, de ger sig på enskilda individer och ej bara regimer som kan tänkas vara ett hot mot USA:s ställning som innehavare av världsherraväldet. Jag säger bara "fghmf65jj9wp" och lyfter näven ur fickan och hytter med den mot dessa maktfullkomliga hejdukar. Herr X = full, så ekskjuse mi. Dessa rader var tvugna att skrivas.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 december 2021 18:04

I natt gick min stackars pappa bort efter en kortare tids sjukdom. Han var hungrig och uttråkad på sjukhuset, han fick inget att äta eller dricka pg a svårigheter att svälja. Han kastade nog in handduken den 20:e november när hans fru somnade in. Det blev drygt tre veckor som änkling för pappa, sedan fick det vara nog. Jag hälsade på honom i torsdags och fick tyvärr inte vara med honom de sista dagarna av hans liv. Men jag är glad att jag fick hålla hans hand och säga att jag älskade honom. Jag gråter och till och med skrattar, då pappa var lite av en gamäng. Nu får du busa med Sankte Per och Gud.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 december 2021 02:24

Nu betalar jag priset för att jag låg och drog mig idag; Är pigg och alert trots att klockan snart är halv tre. Jag har bara några klunkar läsk kvar, sedan är det tomt på annan dryck än kranvatten. Ska jag sitta och pimpla vatten en hel natt? Jag borde ta lite extra Stesolid och lite annat smått och gott och testa att lägga mig på sängen. Vem vet, jag kanske somnar till slut, men tror på en vaknatt. Inte bra.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards