Alla inlägg den 15 december 2021

Av Fester Bestertester - 15 december 2021 22:09

Toppen, fabulöst! Det blev bara trenne cigaretter rökta idag. Jag var precis nere på gården och tog den sista för dagen. Nu får jag klara mig på snus och nikotinsugtabletter, men det reder jag ut utan större problem. Anledningen till att det bara blev tre cigaretter stavas sömn. Men det är ändå beundransvärt att bara röka tre cigg på en hel kväll. Tänk om man skulle ta och sluta helt med det fördömda rökandet.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 december 2021 20:21

Uj, vad det suger i tarmen. Jag vill hinka i mig starköl, men tar en nykter dag idag igen. Har en Burgenfels och sex Emdbräu i folkölsväg kvar och när de är uppdruckna blir det slafen. Imorgon tänkte jag uträtta några ärenden. Kan inte ligga på sängen hela dagen på torsdag. Jag har pratat med kompisen i telefon och han sitter och dricker och jag skulle vilja göra detsamma. Jag tänker även på mina kompisar Bosse Rulltårta, Hasse Promille och Ronny och de är första klassens goddagspiltar och sitter väl och bälger i sig öl. Och här sitter jag och bara glor. Stackars mig.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 december 2021 18:02

Boendestödet ringde vid halvniotiden, men jag sa ifrån om besök av dem. Jag behövde sova. Sov gjorde jag sannerligen, gick inte ur sängen förrän kanske tjugo över fem på kvällen. Det är inte normalt att sova så mycket som jag gör, men jag tror det har med den djupa sorg och saknad jag bär på. Som tur var hade jag det allra viktigaste i kyl och frys; färdigrätter, läsk och folköl. Och i hallen har jag mina cigaretter. Imorgon måste jag tyvärr till speceristen, men efter den pärsen blir det att lägga sig på sängen igen. Jag är en extremsovare.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 december 2021 01:03

Det lutar åt lite sömn i natt. Är inte det minsta trött och har två folköl kvar av sexpacket att dricka upp. Just nu slösurfar jag och spelar Led Zeppelin. Har precis tagit kvällsmedicinen och förhoppningsvis blir jag trött av den. Ibland blir jag det, ibland inte. Nej, nu ska jag porrsurfa en stund, det är en trevlig sysselsättning. Ha det bra ni som också är vakna.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards