Alla inlägg den 8 december 2021

Av Fester Bestertester - 8 december 2021 22:02

Någon gång efter nio ringde min kompis "Hannbial" och berättade att han var inlagd. Stackars Hannibal har försämrats och åkte upp till psykakuten, oklart hur. Han ligger på avdelning 25, oklart om det är A eller B han ligger på. Tur att han inte hamnade på PIVA i alla fall, då är man oftast tvångsvårdad. Jag kommer att ringa honom imorgon och höra om han vill ha besök, då kommer jag på stört. Så skönt att vara en simpel besökare och ingen notorisk och galen inlagd patient. Det här fixar du utan min hjälp, Hannibal.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 8 december 2021 19:47

Jag funderar på att gå till ett medium och se om detta kan svara på var mina döda släktingar är och vad de gör just nu. Jag vet att det är lätt att bli lurad och man bara får höra sådant man redan visste om. Men tänk om mediumet kommer med ny information? Kalla mig gärna godtrogen, but I'm clutching at straws here. Jag vill veta vad mamma gör och var hon är. Är det så himla fel?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 8 december 2021 19:28

Min mamma avled i novmeber och min pappa är illa däran. De kommer att efterlämna sig varsitt arv för mig att ta del av. Jag funderar på en klocka och kan tänka mig att lägga 120 000 spänn på en rova. Är det vansinne, bör jag spara pängarna till en regnig dag? Jag är klockoman och en stolt sådan.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 8 december 2021 18:40

Som vanligt sov jag bort hela förmiddagen, klev ur sängen cirka kvart i fyra på eftermiddagen. Jag behöver inte längre köpa matlådor vid elvatiden, då min mamma är död och pappa på sjukhus. Jag finner ingen motivation till något, då återstår sängen. Fast jag var tvungen ned på stan en sväng för att uträtta några ärenden och då blev det ett besök i butiken Röda näsan. Köpte mig tio burkar Bellman, vilka ska avnjutas strax. Ständigt påverkad eller sovande skulle jag behöva vara i tider som dessa. En kass dag har det varit, men med lite öl i mig lättar nog oron och sorgen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards