Alla inlägg den 5 december 2021

Av Fester Bestertester - 5 december 2021 18:23

Vår man i smutsiga Sheffield tog tåget till Leeds för att möta upp med en organisationskamrat. De började såklart på puben för att komma i rätt stämning att skriva något starkt på datorn. Sedan bar det hem till Bobs kompis (de är inte homosexuella på något sätt) och väl där satte de sig vid hans dator och spånade. Här är inledningen: Fellow countrymen, raise your head in pride instead of walking around like a hunchback witch your eyes trained on your feet. Raise your chin high and allow yourself to be proud of being British.


Retsen av texten var minst lika bra där de tog upp faran med att de små grå (alien greys) och reptilianerna skulle förena sig i kampen om jordens herravälde. Vaknar inte den tröga massan är snart vår planet helt förlorad, då tar de andra livsformerna över.


Jag önskar English Bob och hans anonyme vän lycka till i deras enträgna arbete. Det rör på sig därborta på ön.


MVH/Er sektionschef

Av Fester Bestertester - 5 december 2021 17:10

Just nu upplever jag stark oro, på gränsen till ångest. För att motverka det har jag tagit femton milligram Stesolid och jag hoppas på att de ska ge effekt och gärna fort. Ut och gå vill jag inte göra, då man kan halka och slå sig fördärvad, sedan är det kallt också. Det blir att sitta här och slåss mot mina demoner, allt jag har i min kraschade hjärna. Nu har jag varit sjuk så pass länge att jag nästan har glömt hur det kändes att vara frisk och ångestfri. Ungefär som min tinnitus, hur skulle det kännas om det blev tyst i huvudet? Tänk om man kunde bli av med den förbaskade psykossjukdomen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards