Alla inlägg den 26 december 2021

Av Fester Bestertester - 26 december 2021 22:18

En annan har det gott om vänner och jag ska fira nyår med två av dem. Med mig tar jag ett sexpack folkisar, jag vill inte stå på öronen när jag går full hemåt. Så på nyår blir jag nykter. Kompisarna ska äta hummer, det har jag aldrig smakat. Men det verkar vara fasligt svår att rensa den, eller vad man säger. Dessutom blir man väl knappast mätt på en sådan. Jag äter en frysrätt, greppar sexpacket och går iväg till kompisen. Jag är tacksam att jag har folk att umgås med.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 26 december 2021 20:11

Det blev aldrig av att ta en dusch i november och nu är snart december över. Jag måste dra av mig paltorna och hoppa in i duschen, hur svårt kan det vara? Inte för attt jag har någon att göra mig fin för, men man vill ju inte lukta illa (sämre), det är ju pinsamt. Men jag orkar inte bry mig om sådant och orkar inte bry mig om min personliga hygien. Bommar jag december månads dusch får jag sikta på att ställa mig i duschkabinen i januari. Vackert så.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 26 december 2021 19:43

Det är oklart om jag endast lider av sorg eller om jag börjar bli deprimerad också. Jag sover ta mig tusan bort mitt liv känns det som. Idag sov jag till klockan tre på eftermiddagen och har nyss klivit upp efter ännu ett pass på sängen. Jag saknar mina föräldrar, jag tror det är saknaden som manifesterat sig i trötthet och orkeslöshet. Det positiva är att jag endast behövt ta en Stesolid idag och att jag endast rökt fyra cigaretter. Sova är grejen för mig, men visst kan jag sakna attt vara pigg och nyter. Alert, inte såsig i roten.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 26 december 2021 00:55

Det blir en lugn natt utan åtaganden för min del. Det är svinkallt ute plus att jag är trött. Ville och Valle kan gasta på, jag har bestämt mig, jag blir hemma i natt. Jsut nu suger jag på en snus och mår skapligt, jag orkar inte ta den kosmiska kampen i natt. Ni får förlåta mig, i, men jag orkar inte stå till ert förfogande varje natt. Imorgon har jag ett åtagande, jag måste vara pigg och nyter därför. Slåss mot utomjordingar kan jag göra en annan natt, denna natt måste jag sova.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards