Alla inlägg den 19 december 2021

Av Fester Bestertester - 19 december 2021 21:54

Nu är det snart nytt år och dags att betala medlemsavgiften till UFO-Norrköping. Om alla anhängare av ufologi gör slag i saken blir vi en stor och välmående förening. Hundra kronor har ni väl råd med? Då får ni vara med i gemenskapen och naturligtvis följa med på farofyllda expeditioner. Det händer grejer med utomjordingar och deras skepp och de besöker oss regelbundet. Vi ska dra fram dem i ljuset och etablera kontakt med dem. Jag varken kan eller vill göra allt jobb själv, därför är det viktigt med trogna organisationskamrater. Se till att avvara en ynka hundralapp för Sakens skull.


MVH/Er sektionschef

Av Fester Bestertester - 19 december 2021 21:42

Tjena! Denna helg har varit urtråkig då jag ej haft så mycket pengar. Jag har suttit hemma utan något att göra. Jag ringde Bosse Miljonären Rulltårta och bad om ett lån, men snåljåpen nekade mig det. Jag vill ju till bästa puben God vän och hänga med mina polare där. Men utan pengar blir det svårt. Fikret i baren gillar inte att man är där utan att handla något, öl, vin eller mat. Jag undrar hur Muhammed, God vän-chilenarna och de andra har det. Förmodligen förträffligt. Det är ju synd att man ska ha dålig rygg, annars hade jag kunnat arbeta och dra in skapligt med pengar. Om jag gnetar veckan som kommer så kanske jag kan gå till puben nästa helg. Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 19 december 2021 18:52

Det var fasligt vad jag känner för att brottas med en annan karl. Av med kläderna och ta lite grepp på varandra. Tyvärr har jag ingen kille på ingång, så jag får ägna mig åt Internetporr istället. Det duger, men är inte optimalt. RFSL har stängt, så den vägen kan jag inte få tag i en karl. Det går att beställa hem en kille över nätet, men det brukar ta några dagar och jag vill brottas nu. Nu!


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 19 december 2021 18:46

Vad fasen, de börjar komma ofta nu de dagar jag inte känner för att göra något. Idag är en sådan. Eftersom jag inte vill gå ut idag var det bra att jag hade en kartongrätt, läsk, folköl och cigaretter hemma redan. Imorgon måste jag upp och ut, jag måste handla mer läsk och folköl och gärna en matlåda också. Jag skyller på alla mediciner jag tar, att det är på grund av dem jag blir så trött och oföretagsam. Är det inte synd om mig?


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards