Alla inlägg den 27 december 2021

Av Fester Bestertester - 27 december 2021 23:25

Imorgon hade jag tänkt att ta mig till Mötesplats Helknas. Gott och billigt kaffe och kaka/bakverk för en femma, det är taget. Jag har suttit ensam hela julen och ugglat och känner att jag behöver komma ut och träffa folk, även om det bara är stolpskott som frekventerar stället.


Jag hoppas på skönt hårdrocksnack med en ur personalen och bli klappad på huvudet i en överlägsen gest från övrig personal. "Lilla bubben, hur är det idag då?" kan det låta. Fyra till sex koppar kaffe blir det och kanske en afrikansk boll och mazarin.


Det är på mötesplatsen jag lever upp, det är på mötesplatsen jag kan driva gäck med "folk".


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 december 2021 19:24

Jag är en snygg man i nedre 20-årsåldern. Jag har ett par miljoner på banken och är stridspilot. Jag tar 200 kilo i bänkpress. Jag tycker om skogspromenader och barn. Bland mina hobbies märks att laga mat och pyssla i hemmet. Några gånger om året tar jag mig en öl till maten, annars är jag försiktig med spriten. Mina vänner är på mig om att jag ska bli fotomodell, men jag vet inte. Men visst är jag snygg att se på, speciellt mina svällande biceps och mina magrutor. Skicka ett PM om du är kvinna och intresserad av mig. Vi hörs, hoppas jag.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 27 december 2021 00:12

Min syster var förbi med en julklapp. Vad spännande! Det visade sig vara musik, sketcher och monologer från Hasse & Tages digra arkiv. "Guldkorn från Hasse & Tages revyer" heter skivboxen jag fick. Jag lyssnar på den just nu och den är förträfflig. Det hade jag inte väntat mig, att jag skulle få en julklapp. Tydligen har jag varit snäll i år.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards