Alla inlägg under februari 2021

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 18:36

Det blev ett samtal till psykakuten, ett rätt kort samtal. Jag frågade efter med Stesolid, men det blev nobben. Sedan frågade jag om Olanzapin och det kunde jag visst få, men ärligt talat har jag ingen lust att trippa (is och snö) hela vägen till sjukhuset.


Jag kommer att gå emot vad personalen sa till mig och ta lite mer Stesolid än jag får. Hitills har jag bara fått i mig tio milligram, men jag har rätt många sparade. Stesolid och folköl får det bli idag.


Jag har en liten dipp i måendet, men vill inte bli inlagd igen, vilket jag sa till personen jag talade med. Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska gå dit efter Olanzapin eller inte. Får jag några öl till i mig kanske jag traskar upp till sjukan. Vi får se.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 17:58

Idag har du varit hos Gud i fem år.


"Do not stand at my grave and weep, I am not there, I do not sleep,
I am a thousand winds that blow, I am the diamond glint on snow,
I am the sunlight on ripened grain, I am the gentle autumn rain,
When you wake in the morning hush, I am the swift, uplifting rush,
Of quiet birds in circling flight, I am the soft starlight at night."


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 februari 2021 16:51

Jag har åter fått problem med pengarna. Jag var med Bosse Rulltårta på puben och tog några öl och efter ett tag när jag skulle handla stod det att uttag ej medgavs. Jag återvände tomhänt till vårt bord med sänkt blick.


Bosse blev besviken och naturligtvis blev jag det med. Bosse slantade upp, men mer än en öl bjöd han inte på. Jäkla kapitalist!


Jag ber er än en gång om ett litet bidrag, ingen summa är för liten. Ett par öl om dagen vill jag få ihop till. Tack ska ni ha, mina polare.


MVH/Ronny


Av Fester Bestertester - 6 februari 2021 21:59

Jag låg och sov hela dagen och missade därmed att handla godsaker på Systembolaget. Nu betalar jag priset för min lathet, jag sitter med sex ynka burkar starköl. Det är inte nog, men bättre än inget. Jag får gå och lägga mig igen och vakna upp på måndag morgon. Då byter jag pängar mot härlig öl.


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 5 februari 2021 23:32

Den djupa staten har släppt loss ett virus som vi alla ska vaccineras mot. Ett vaccin som skickar nanorobotar (eller var det pico-diton?) in i vårt blodomlopp. Jag tänker inte låta mig vaccineras, jag vill inte bli en lealös zombie i storfinansens strypkoppel. Corona/Covid 19 är globalisternas försök att förslava oss med ett stick i armen. Count me out, dear doc. Vägra vaccin, förbli en fri människa. Lägg dig inte platt för maktens nycker. Res dig och knyt näven och ge globalisterna en redig käftsmäll. Blir jag sjuk så blir jag, det fixar jag utan dubiösa substanser i mitt blodomlopp.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 5 februari 2021 23:06

Jag ville lyssna på lite gamla marschsånger från Tredje riket, men kammade noll. Jag var barre inne på Youtube, men där var det renrakat. Vad är felet med låtar som "Deutschland erwache" eller "Am Adolf Hitler Platz"? Denna förbaskade marxism/feminism/antirasism står mig upp i halsen, jag vill kräkas. Jag kommer aldrig att låta mig omvändas, jag är en hårdnackad nostalgiker. Meine Ehre heißt treue.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 5 februari 2021 19:10

Jag tror bestämt att jag gått och blivit beroende av benosdiazepiner. Jag tar mer än förskrivet nästan varje dag. Jag har ett väldans stort förråd att ta av och när det tar slut får jag nöja mig med 20 milligram Stesolid om dagen. Helst vill jag ha i mig 70, 80 milligram, det ska kännas lite när man tagit dem.


Jag får ingen ångest när de går ur kroppen, det är bara en myt spridd av läkare för att motivera ett nekande av benso. Jag mår dåligt utan dem, toppen på dem och lite sisådär dagen efter. Men då kan man ta sig en öl som återställare.


Vill jag skulle jag tro att jag kan köpa på stan, men då vet man inte vad det är för piller man får. Hemgjorda albanska små tabletter utan aktiv substans (diazepam), eller rent av giftiga saker. Det tror jag att jag hoppar över.


Jag har precis tagit tio milligram Stesolid och mår rätt bra. Inga känningar av hjärtat, inget obehag. Bara ett skönt lugn.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 5 februari 2021 18:53

Jag, Nils-Erik och min tossiga lilla fru åker till Norrköping imorgon. Frugan ska där träffa andra importbrudar. De ska laga mat och tjattra och stå i. Jag kommer att kräva massage för mig och min vän och kanske lite till, lite sexiga saker. Detta blev möjligt då jag lät stolliga lilla frugan använda telefonen. Ska bli kul att glida runt som en kung bland mina slavar. Det tar jag ett glas punsch på.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards