Alla inlägg under februari 2021

Av Fester Bestertester - 17 februari 2021 21:09

Kompisen, jag och Ronny var på puben God vän. Det var vi, en av God vän-chilenarna och två män som satt vid ett bord nära bardisken ("personalbordet"). Det var allt. Vi tog det lugnt och jag drack bara fem starköl och mumsade i mig en kebabtallrik med tzatziki.


Fikret i baren var på sitt bästa humör och bjöd på jordnötter, det var schysst av honom. Nu har man gått och blivit stammis på stadens sunkigaste ställe. En plats för "vitt skräp", fyllon, arbetslösa och dagdrivare.


På söndag träffas kompisen och jag på samma ställe igen. Jag går dit för att dricka billig öl (några spänn billigare än på "fina" ställen) och kallprata med min vän. Det är min tur att betala nästa gång, så då får jag nöja mig med en tre, fyra öl.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 februari 2021 19:26

Jag är pratsugen och har inga kompisar att ringa. Jag vill prata med någon som förstår sig på dåligt mående och som är en god lyssnare. Mina kompisar pratar jag mest sport med. Fast lite sport kan man ju prata med AE om. Det brukar bli rätt många och långa samtal med dem. Fast de envisas med att gnälla att jag ska lägga på luren efter ett tag. Ett proffs på schizofreni söker jag och hjälpen med det och ensamhet och melankoli finns några knapptryck bort.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 februari 2021 19:18

Hej på dig, herr X! Får jag följa med dig och din kompis på bästa puben God vän? Jag har bara en hundring att avvara, men kan tänka mig att låna lite flis av er. God vän är ju mitt stammisställe, där har jag fått många fyllor. Ring mig om jag får haka på och om jag får låna lite pengar.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 16 februari 2021 19:09

Vi kommer att ha ett möte om UFO-Norrköping ska läggas ned. Uppslutningen är dålig på våra möten och expeditioner. Frågan är om det är värt besväret när så få bryr sig om den kanske viktigaste frågan av dem alla: UFO-frågan.


Det är alltid samma stackare som får finansiera verksamheten. Köpa bullar, kaffe, bröd och pålägg. Dessutom slarvas det med medlemsavgiften hos vissa drönare. Finns det en framtid för UFO-arbetet i Norrköping?


MVH/Er Distriktsordförande

Av Fester Bestertester - 16 februari 2021 18:49

Jag skulle egentligen ha gått på pubafton med en vän idag, men var så fördömt trött så att jag fick skjuta på det en dag. Det är imorgon jag och kompisen ska ses, bara så att ni vet. Är du som läser detta en kvinna från Norrköping eller näraliggande småorter så kom för all del dit och slå dig i slang med oss. Fast har du potatisnäsa behöver du inte komma. Hela världen möts på God vän.


MVH/Herr  X

Av Fester Bestertester - 15 februari 2021 18:52

Idag har jag haft härlig brottning med en kraftigt byggd karl. Han var en stark jäkel och fick ned mig på magen efter en stund. Efter det blev det anal penetration och det smärtade samtidigt som det var skönt.


Jag skrek och kved, men gillade vad jag genomgick. Kodordet var "betong", yppade jag det skulle han sluta och låta mig vara. Jag nämnde inte ordet en enda gång.


Nu har min dejt gått hem till sig och jag sitter på min pinnstol med stjärtkudde på sätet. Jag är tom och slö som en urdrucken Festis (på den tiden de fanns på tetra).


Jag tar gärna en match till med samma kille, då ska banne mig jag vinna. Jag är redo för närkamp vilken dag som helst.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 15 februari 2021 18:05

Imorgon ska jag på läkarsamtal och det redan klockan elva. Då får jag försöka att komma i säng tidigt inatt, alternativt inte sova alls. På onsdag har jag det förbaskade boendestödet redan halv nio och på torsdag ska jag få min injektion. På onsdag och fredag handlar jag luncher till mina föräldrar, måste vara där runt elva, då de är populära och tidigt tar slut. Och klockan sju på fredag morgon har jag tvättstugan.


Jag är som sådan att jag helst latar mig och gillar inte att stiga ur sängen innan lunchtid. Nåväl, jag får stålsätta mig och fixa det som fixas måste. Långt bort väntar lördagen och då får jag sova hela dagen om jag vill. Jag är en latmask.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 februari 2021 22:32

Nu är jag utvilad efter några timmar på sängen. Jag kommer att gå ut och patrullera stadens gator i jakt på reptilianer. En sådan besegrar man inte i första taget, men jag har strålar jag kan skicka på dem. Ren energi som förintar det som står i vägen.


Uppskattningsvis 200 reptilianer bor i Norrköping och har tagit mänsklig skepnad, men jag kan nosa mig fram till ohyra, vilket reptilianerna är. De onda makterna må darra eller osäkra strålpistolerna, jag kommer att göra mitt jobb.


Sov sött, medborgare, så tar jag kampen. Inga reptilianer på mina gator!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards