Alla inlägg den 4 januari 2024

Av Fester Bestertester - Torsdag 4 jan 22:35

Säkerhetsläget är försämrat på grund av utomjordiska ränker. Jag har fått stränga order att gå upp i vaksamhet och stridslust. Det rör sig om de eländiga reptilianerna, vilka arbetar från sin hemplanet i Andromedagalaxen. De konspierar mot oss alla, gammal som ung och ingen nåd bör visas dem. De dammsuger universum på beboliga planeter i syfte att trasa sönder dem och göra sig herre på täppan. Men då hade de inte räknat med oss nattmänn, vilka tar striden utan att tveka. Jag är en stolt medlem i den kategorin och många är de attacker jag framgångsrikt slagit tillbaka. Nu kallar min arbetsgivare "I" på mig och jag går upp i stram givakt. Ett fullskaligt krig står för dörren, men kanske kan vi kväsa reptilianerna innan det går så långt. Faller jag träder två nya kämpar fram, detta är en kamp vi inte får eller ska förlora. Jag är less på intergalaktisk krigföring, jag fredar mitt kvarter, min stadsdel, min stad, mitt landskap och mitt land. No surrender!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards