Alla inlägg den 7 januari 2024

Av Fester Bestertester - Söndag 7 jan 20:58

Jag gav efter på grund av vädrets makter idag. Det blev ingen parkbänk, jag höll mig hemma. Finske mannen ringde mig runt lunchtid och undrade om jag inte skulle komma ned till honom och resten av glada gänget, men jag tackade nej. Inte för att jag vet hur kallt det var, men kände av vädret när jag gick till Systembolaget. Brrr! Därmed har jag bara suttit hemma på kammaren och pimplat öl. Faktiskt är det lite kallt inomhus också och jag skänker de tappra kämparna i Hörsalsparken en tanke. Jag räknar med att avstå parksupandet resten av veckan, så får vi se om vädret vänder till det bättre nästa vecka. Nu ska jag öppna en öl till och fortsätta porrsurfa. Fridens liljor.


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - Söndag 7 jan 19:39

Nu har jag gått länge nog med tandvärk, imorgon är det jag som ringer tandläkaren. Har fått en svullnad vid tandkötttet upp mot gommen. Känner på den med tungan. Desutom pulserar det i min trasiga tand strax bredvid. Sväjer gör jag med besvär och smärta. Visst gör det ont hos the tooth doctor, men det är av övergående art. Nu har jag smärtor hela tiden även fast den kanske inte är lika skarp som vid borrning. Det här måste jag få åtgärdat, jag orkar inte med så mycket mer smärta. Tar det tid innan jag får komma på undersökning får jag väl söka akut tandvård. Fy Fabian.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards