Alla inlägg den 24 januari 2024

Av Fester Bestertester - Onsdag 24 jan 20:13

Min rygg fortsätter att ställa till det för mig. Men idag var jag mer eller mindre tvungen att trotsa farorna och ge mig ut på en vinglig och framåtlutad färd. Det började med en promeanad till vårdcentralen för mitt månatliga blodprov och det gick skapligt att gå dit. Fick vänta en sex, sju minuter på min tur, men det var bara bra. Då fick jag ju sitta ned och vila min stackars/fördömda rygg. Sedan en kort promenad därifrån till mataffären och sedan hem. Visst fick jag sitta ned och vila mig några gånger, men jag var aldrig nära att trilla omkull, man får vara glad för det lilla. När jag var i affären köpte jag två varma lunchlådor, så imorgon behöver jag inte gå utanför dörren. Men eftersom idag var en framgång på ryggfronten kanske jag går till affären imorgon också. Öl- och läskförrådet behöver alltid fyllas på. Kanske att jag vågar mig på en promenad till Systembolaget imorgon, det vore ju förträffligt. Annars får det bli en heldag på sängen, det stör mig inte. I grund och botten är jag ju lat och trivs bäst när jag inga förpliktelser har.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards