Alla inlägg den 22 januari 2024

Av Fester Bestertester - Måndag 22 jan 21:09

Som yngling var jag smärt och vägde 74 kilo. La sedan på mig några kilo muskler och sprang i skogen med den äran. Sedan raserades mitt liv av en psykossjukdom med påföljande medicinering, vilket gjorde att magen växte kraftigt och vikten sköt i höjden. Det började med fettomedicinen nummer ett Zyprexa och nu har jag Clozapine som inte heller den är särskilt snäll mot kroppen. Min ringa längd (ca 1,73 imeter) till trots vägde jag hux flux 120 pannor. Min mage, den skulle ni ha sett. Den var grotesk. Dock tappade jagi vikt lika fort som jag gått upp och tror det är min diabetesmedicin som ligger bakom. För jag syndar nästan dagligen. Idag har jag snart proppat i mig en stor påse ostbågar och folköl dricker jag varje dag. Jag blev glad när jag vägde mig på mottagningen förra veckan, vågon visade något på 79 kilo. Förträffligt! Inte för att jag tror det, men kanske försvinner min diabetes med fettet. Trevligt att vara nästan normalviktig igen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards