Alla inlägg den 6 januari 2024

Av Fester Bestertester - Lördag 6 jan 20:26

Det blir attgå och lägga sig efter att jag druckit upp kvällens första och enda folköl. Lägga sig på sängen och lyssna på radio. Jag är kroppsligt "justerad" med krånglande rygg och försfrusna fingrar. Lägg till det min paranoia över en kompis som rösterna säger åt mig är en farlig agent så kanske ni förstår hur jag mår. Nej, en god natts sömn är vad jag behöver och så får det bli. Trots att jag vet att man inte kan vila bort rygggsmärtor blir det ändå myckert sängliggande. Får kanske ringa fysioterapeuten igen och be om en undersökning. Jag har ju krkig rygg och antar att det är på grund av det som jag har de besvär jag har med den. Från mig till dig; En god natts sömn!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - Lördag 6 jan 18:08

Min ömma rygg gör sig åter påmind. Var till mataffären igår med en boendestödjare och var tvungen att sätta mig ned på bänkar, en stor sten och lite annat. Fick vila i trappen på väg upp. Jag har inte vågat mig ut idag, tänk om jag ramlar och inte kommer upp. Dessutom förfrös jag fingrarna på den krta promenaden till affären. De känns fortfarande bortdomande. Fan, jag som skulle till en kompis Han ringde och frågade efter mig, stackarn. Jag har ett begränsat lager av frysmat, får leva på dem så länge det går och försiktigt gå mot affären för påfyllning. Jag går kraftig framåtlutad och antar att det ser roligt ut. Men för mig är det inte roligt för fem öre. Satans rygg!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards