Alla inlägg den 21 januari 2024

Av Fester Bestertester - Söndag 21 jan 21:01

Jag hade bespetsat mig på en rejäl måltid, läs buffé, men av den blev det intet. Den ena killen som ville med fick förhinder, då återstod en kille till med sällskap. Min vana trogen var jag lite tidig, men bara en kvart. Satte mig på en bänk och tände mig ett bloss. Jag väntade cirka 25 minuter på mitt tilltänkta sällskap innan jag antog att ingen skulle dyka upp. Väl hemma kollade jag Facebook och visst hade han skrivit till mig. Han var försenad ochdet med hela 35 minuter. Jag borde verkligen ta hans telefonnummer för detta är inte första gången han blivit försenad. Inte hade jag lust att sitta ensam och äta, the more the merrier, som ordstävet lyder. Men jag kom i alla fall in på ICA och fick handlat lite, då jag ändå var utanför byggnaden där ICA ligger. Inget ont som inte har något gott med sig. Men lite besviken är jag allt.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards